YouTube

Kettlebell Workout voor Buikspieren

Kettlebell Workout voor Buikspieren

Buikspieren trainen is moeilijk, of niet ? Met de kettlebell workout van Jesse van der Velde train snel en gemakkelijk keiharde buikspieren die er mooi uitzien. De reden hiervoor is eenvoudig en simpel en wordt in dit artikel uitgelegd.

Kettlebell Workout Buikspieren

Kettlebell Workout Buikspieren

Kettlebell en Buikspieren

Buikspieren worden vaak, te vaak, verkeerd getraind. Door de oude oefeningen zoals sit-ups zijn al veel blessures gekomen en de reden hiervoor is alom bekend. Nu is er een super gemakkelijke methode om een workout te doen waarbij altijd de buikspieren worden getraind. De reden hiervoor is dat je lichaam continue in beweging is om de balans te zoeken. Dit zorgt ervoor dat je torso de hele tijd beweegt en draait. Zelfs als het lijkt dat een oefening doet waarbij je hele lichaam recht blijft staan zal je torso voor de juiste verhouding moeten zorgen. Deze manier van trainen vind je uitsluitend wanneer je met losse gewichten traint zoals met een Kettlebell. Deze ‘russische bal’ is een superelement voor het verzorgen van een effectieve training voor je hele lichaam.

Kettlebell Workout voor Vrouwen en Mannen

Een groot voordeel van de Kettlebell is dat dit ‘apparaat’ door zowel mannen en vrouwen kan worden gebruikt. Door zowel ervaren sporters als starters. En een leeftijd is al helemaal geen issue om te trainen met de Kettlebell. De reden hiervoor is het gewicht; je kunt de kettlebell kiezen in verschillende gewichtsklassen en dus altijd een goede keuze maken die bij jou past.

Een kettlebell workout zal ervoor zorgen dat jouw hele lichaam in beweging komt en onderdeel is van elke training. Je kunt dus niet alleen je benen trainen maar zult altijd ook je armen en torso trainen om in balans te blijven. Dit zorgt ervoor dat de kettlebell workout een echte vetverbrander is om snel het vetpercentage naar beneden te krijgen.

Buikspieren en Vetpercentage

Je kunt trainen totdat je een ons weegt; elke dag 10.000 sit-ups en crunches doen zonder dat je buikspieren gaat zien, tot ergernis toe. Hoe dat kan ? Het heeft ermee te maken dat je buikspieren ACHTER een laagje vet zitten verborgen en wanneer je dus niet gaat vet verbranden jouw ‘abs’ nooit te zien zullen zijn. Start daarom met de Kettlebell workout want deze is bekend om zijn hoge vetverbranding en daarom zeer effectief om buikspieren te trainen en te laten zien !

Kettlebell Workout DVD inclusief Kettlebell

Kettlebell Workout DVD inclusief Kettlebell




Reacties zijn gesloten.