YouTube

Kettlebell Ervaringen Vrouwen

Kettlebell Ervaringen Vrouwen

Veel vrouwen hebben inmiddels al ervaring met Kettlebell oefeningen. Een workout met de kettlebell kun je gemakkelijk thuis doen zodat je altijd in een comfortabele situatie kunt afvallen en slank worden. In dit artikel geef ik weer welke ervaringen vrouwen hebben met het trainen van de Kettlebell.

Kettlebell Ervaringen Afvallen

Veel vrouwen hebben inmiddels al ervaringen met het feit dat je gemakkelijk kunt afvallen door te trainen met de Kettlebell. De reden hiervoor is eigenlijk heel simpel; de hoge vetverbranding is ongekend t.o.v. traditionele fitnessoefeningen. Doordat ook vrouwen hebben ontdekt dat ze snel kunnen afvallen met de Kettlebell is de Kettlebell enorm populair geworden.

Er is geen leeftijd restrictie om te oefeningen met de kettlebell. Wel is het belangrijk om de oefeningen op de juiste manier uit te voeren om blessures te voorkomen. Ook een goede warming-up is hiervoor belangrijk.

 

Kettlebell Ervaringen en Tips

Enkele tips voor vrouwen die willen starten met de kettlebell:

  1. neem een personal trainer in huis (zie Kettlebell DVD Workout)
  2. kies het juiste gewicht
  3. zorg voor een goede warming up
  4. voorkom blessures door de juiste houding tijdens de oefeningen
  5. stretching na de oefening
  6. oefen regelmatig (2 x per week)

Een personal trainer in huis nemen is gemakkelijker dan men nu denkt; wanneer je de DVD box koopt van Jesse heb je de beste Personal Trainer Kettlebell in huis ! Alle dvd’s zijn super goed opgenomen in een professionele studio en Jesse kan alles heel goed uitleggen aan de hand van de voorbeelden met de dames modellen.

Het juiste gewicht is natuurlijk persoonlijk; hoewel ik adviseer om te starten met de 8 kg. kettlebell. Dat klinkt weinig maar geloof me dat dit het juiste gewicht is voor dames om mee te beginnen.

Een goede warming up is ook wat Jesse adviseert. In de DVD’s kun je goed zien welke warming up geschikt is per spiergroep.

Ook legt Jesse veel nadruk op de juiste houding aan te nemen tijdens het trainen met de Kettlebell. Hij is daar heel goed in om het correct uit te leggen.

Natuurlijk is stretching belangrijk nadat je bent gestopt met de oefeningen. Jesse legt alles goed uit in zijn DVD-box.

Maak een plan en afspraak met jezelf om 2 x per week minimaal 20 minuten de oefeningen met de Kettlebell te doen. Je zal zien dat je snel een betere gezondheid en slanker figuur krijgt als je regelmatig de training met Jesse doet.

Ik wens je veel plezier en succes toe met de DVD-Workout Kettlebell van Jesse en ontdek zelf waarom zoveel vrouwen de positieve ervaringen hebben met de Kettlebell als vetverbrander.

Kettlebell Workout DVD inclusief Kettlebell

Kettlebell Workout DVD inclusief Kettlebell




Reacties zijn gesloten.